måndag, juli 14, 2008

Dubbel usch...

Igår tog jag äntligen tag i röran i förrådet/kontoret, vilket har resulterat att nu ser det ut som en bomb har slagit ner i hela min lägenhet. Men jag tror fortfarande att det är för det bästa, för nu blir allt sorterat och tillfixat. Måste köra till IKEA idag och inhandla ett litet skrivbord så jag kan börja möblera färdigt i förrådet/kontoret. Urränsning av förrådet/kontoret innebar ju också att jag hittade vågen... Och imorse så steg jag upp på den och insåg att jag har "slarvat" bort halva den viktminskningen jag hade i julas, och detta på två månader. :( Visst det har varit en jobbig period, med mycket på jobbet och ett litet skavsår på hjärtat, men ändå...
Ja det är inte så mycket att sörja över, det är bara att ta nya tag! Jag ska skärpa mig nu, och när jag kommer hem från semestern så ska jag göra upp en plan som jag ska köra stenhårt på!

Inga kommentarer: