onsdag, september 12, 2007

Det blev en våg!

Har idag varit på IKEA och köpt en våg. Jag hade en exakt likadan innan men gav bort den till min mor. Så därför vet jag att den är bra och väger ungefär 0,6 kg mer än Vikt Väktarna, men det gör den konstant. För nu har jag bestämt mig för att ta ett uppehåll från VV och istället väga mig varje fredagmorgon och redovisa resultatet här på bloggen. Jag känner att jag inte har tid att prioritera att gå till VV samt att jag tycker 100kr är dyrt för att bara väga sig. Jag har ju inte gått på mötena på ett tag, jag kan liksom det med VV. Jag vill dock tillägga att jag verkligen gillar VV:s metod och att jag tänker fortsätt att köra den. Så nu får vi se hur mycket jag har gått upp på fredag. Jag kommer ta värdet som står på vågen och sedan alltid köra med den, även om jag vet att det visar mer än VV:s våg. Så håll tummarna för mig inför fredag! :P

8 kommentarer:

Frida sa...

tummar hålls!

Cecilia sa...

Frida: Bra för det kommer bli plus, förhoppningsvis inte ett massivt plus...

Annie sa...

Mina tummar hålls! Svårt att skriva nu, bara! ;o)

Cecilia sa...

Annie: Haha, tack så mycket! :P

Annie - PD sa...

Jag håller också tummarna :)
Kram på dig

Cecilia sa...

Annie- PD: Tack! börjar bli lite nervös nu, det lär ju blli en hel del plus...

Anonym sa...

Har kikat igenom din blogg och blir inspirerad...

Hur funkar Ikeavågen tycker du?

Ha det gott och lycka till...

www.sundstrom.webblogg.se

Cecilia sa...

Sara: Kul att du blir inspirerad! Jag tycker IKEAvågen funkar mycket bra, verkligen prisvärd.