torsdag, januari 24, 2008

Så morrontrött...

Jag gissar att jag anses som en morgonpigg människa med tanke på att jag är på jobbet 7 på morgonen (går upp 5.30). Men det kan jag tala om att jag inte alls är! Jag tycker att det är så hemskt att gå upp på morgonen. Tycker dock att det är lika jobbigt att gå upp 5.30 som klockan 9, så då kan jag ju lika bra komma iväg tidigt!

Imorse var det dock extra jobbigt, så jobbigt att jag försökte (för andra dagen denna veckan) inbilla mig själv att jag nog hade maginfluensa och behövde stanna kvar i sängen. Hur sjuk är jag egentligen, vem vill ha maginfluensa?... Speciellt när jag inte alls är, som tur är, sjuk. Jaja jag lyckades ta mig upp idag igen och sitter nu någotsånär uppvaknad på jobbet.

2 kommentarer:

yllet sa...

Usch ja! Vissa mornar känner jag mig verkligen sjuk också innan jag kommit igång! Men jag hoppas du slipper magsjuka! Och du, nu är det ju snart HELG! :D

Cecilia sa...

Yllet: Ja snart är det helg, det är såååååå underbart! :)
Kram på dig!