måndag, januari 21, 2008

Dagens outfit!

Tack för alla stödjande kommentarer, de har verkligen hjälpt! Känner mig lite bättre idag.
Det var så kul för idag, när jag verkligen behövde det så fick jag så många trevliga kommentarer om min klädsel av grabbarna på jobbet. Det var t.o.m en som sa att jag såg sexig ut, och en annan att jag hade stil och alltid klädde mig så snyggt. Detta är en stor grej, för på mitt jobb snackar man inte om kläder eller något sådant, ett riktigt grabbställe. Men jag håller på att lära dem.

Ser lite trött ut på bilden, men till mitt försvar så är det taget efter en hård arbetsdag...

Update: Okej det verkar nästan som jag fiskade efter komplimanger här, men men... ;) Tack alla snälla, känner mig betydligt bättre nu, och övar på att tänka positivt! :)

18 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fin du är!! :)

Cecilia sa...

Hedgehog-Sara: Tack så mycket vännen!:)

yllet sa...

Snyggt!!
Kram!

Cecilia sa...

Yllet: Tack tack! Kram på dig!

Frida sa...

Otroligt snyggt!

Anonym sa...

Vilken riktig pingla!

Cecilia sa...

Frida: Tack, tack vännen!:)

Filifjonkan: Tackar:) Kram kram!

Em Löfgren sa...

men hej! vad kul med en bild! snygg tjej och snygga kläder! hur fasen kan d tycka att du e tjock? superfin ju!! =)

Viveca sa...

Oj vilken fin bild! Du är superfin!!! Har inte sett bild på dig på länge men du ser fantastisk ut.

Cecilia sa...

Emliscious: Tack tack, men jag har faktiskt en hel del kilo kvar till jag kommer i mål...

Viveca: Tack!!! Och nä det var ett tag sedan jag la upp en bild på mig, har gillat något foto av mig själv överhuvudtaget den senaste tiden...

Linda K sa...

du ser ju kalasfin ut! klart man har svackor, men så komemr man igen. tycker du är otroligt duktig som kämpar på! kram :)

Cecilia sa...

Linda K: Tack så mycket! Känner mig inte så duktig just nu, men som sagt så är jag ju i en svacka just nu...

Anonym sa...

Jättefin, både du och kläderna. precis samma typ av kläder som jag gillar =)

Malin sa...

Men shiiiiit vilken snygging!!!
Du är ju värd alla komplimanger du fått!
Visste ju att du har värsta grymma klädstilen - ge lite tips o råd :)
Och det där pluset rasar av dig fortare än kvickt.
Kram på dig

Cornelia sa...

Åh verkligen snyggt,
önskar jag kunde vara så piffig.
Kram och pepp
Cornelia

Cecilia sa...

Msfatso: Tack, kul att vi har samma stil!

Malin: Tack sötnos! Om jag hade trott du hade behövt tips och råd hade jag gärna ställt upp med det. ;)
Kram kram!

Cornelia: Tack! Har aldrig tänkt på att jag är piffig, jag bara älskar kläder (och skor, och accessoarer och...)!

Anonym sa...

Supersnyggt, vilken pingla ;)

Cecilia sa...

Mocca: Tack tackar. :)