söndag, december 30, 2007

Nästan en storlek ner...

Hittade en mycket snygg jeansklänning i frackskjortestil häromdan. Jag provade storlek 42 (mest för skoj skull), och den satt perfekt överallt utom vid bysten där den dessvärre stramade alldeles för mycket. Så jag provade storlek 44 som var för stor typ överallt utom vid bysten. Så om det inte hade varit för min händiga mor så hade jag inte nu ägt en ny jeansklänning, men det gör jag! Efter min mors "magic touch" sitter klänningen perfekt överallt nu. :) Men snart (när jag tagit itu med julätandet) så passar jag nog i storlek 42. :P

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hurra - så himlans kul alltså!

Jag kämpar på, har lyckats klara julen med bara 1 hg plus!

Cecilia sa...

Hedgehog-Sara: Tack, det är jättekul!
Endast 1 hg plus är ju fantastiskt! Jag bävar så inför fredag då jag ska väga mig, det är mer en ett 1 hg...

Frida sa...

Supersnygg! Snart är strl 42 verklighet!

Cecilia sa...

Frida: Tack! Och vänta en månad typ då så! :)