fredag, november 02, 2007

Vågen visade...

Var som jag nämnde lite orolig att gårkvällens pizza skulle innebära ett plus, men det gjorde den inte det blev precis ett litet minus. Jag hade nämligen gått ner 0,1 kg idag! Detta betyder då att viktnedgången är nu 19,9 kg och midjemåttet blev en cm mindre än förra vecka. Är verkligen igång med träningen, det har blivit tre gånger redan och om inte den förkylningen som ligger och kanske är på G bryter ut så blir det nog lite löpning i helgen. Nu är jag riktigt på gång! :D

4 kommentarer:

Frida sa...

Hurra för dig! Och trevlig helg!

Cecilia sa...

Frida! Tack! Ha en bra helg själv!

Puma sa...

Du är störtcool! Och det gör ju liksom ingenting då att byxorna blir för stora - tänk på allt annat snyggt som kommer att bli alldeles fabulous på dig!

Cecilia sa...

Puma: Tackar tackar! Drömmer mig bort och ser hur fabulous jag ser ut i alla snygga kläder jag snart kan köpa!