onsdag, oktober 31, 2007

Helt slut...

Att jobba och träna så mycket som jag gör nu tar på krafterna. Jag stupar i säng innan 22 varje kväll. Trivs dock bra med detta livet så länge jag får vila upp mig lite extra på helgerna.

Imorgon kväll är det pilsner och pizzakväll med jobbet, det ska bli kul men det är ju verkligen inte nyttigt... Ska försöka att endast äta halva pizzan och dricka max två öl. Det är ju som vanligt vägning på fredag och då vill jag ju ha gått ner.

Update: Jag drack endast två öl, men åt dessvärre upp hela pizza (fast den var lite...).

3 kommentarer:

Frida sa...

Kl 22 har alltid varit min läggtid. Men så är jag en riktig kvällströttis!

yllet sa...

Ja man blir helt slut av att jobba! Träna med men om man inte jobbar så måste man ju inte gå upp mitt i natten!
Hoppas du har en rolig p&p-kväll!
Kramar.

Cecilia sa...

Frida: Jag har ju varit en kvällsmänniska innan, men inte nu längre...

Yllet: Mycket kul kväll, tack!