fredag, september 14, 2007

Vågen visade...

Ja imorse var det då dags för premiärvägningen på den nya vågen; den visade plus 0,8 kg. Det var inte det värsta med tanke på att jag misstänker att vågen visar mer än den på VV och att jag även misstänkte ett visst plus sedan den 4 augusti då jag vägde mig senast. Den totala viktnedgången fortsätter dock att minska, och är nu 18,5 kg men den jobbar jag hårt på att förbättra! Ingen förändring i midjemåttet denna vecka heller. Ska på lunchen på jobbet gå på ett "boot camp" pass, hoppas det blir kul!

4 kommentarer:

yllet sa...

Men vad bra!!! Det är ju inte farligt alls! Och hoppas lunch-passet blir bra, det låter jobbigt.. :)

Kram!

Anonym sa...

Gött med viktbloggar :) Jag har precis startat en jag med. Hoppas på att bolla tankar och idéer. ge och ta respons!!
Kram

Anonym sa...

Jag tycker att du är jätte duktig!!!

Cecilia sa...

Yllet: Nej det var inte så farligt, och passet var jääätte jobbigt.

Fläskfia: Ja det är ju stöd och pepping man behöver.

Stina: Tack, nu så skärper jag mig ordentilgt.