onsdag, september 05, 2007

Pendling inte så kul...

Nu efter att ha åkt buss till jobbet (jobbar ju i Lund) så kan jag konstatera att det har inte varit så kul... Bussen är alltid full så jag får stå hela vägen, och idag så var det en olycka på motorvägen så resan tog 40 minuter längre än den skulle. Det var inte skönt att stå i högklackade stövlar och inse att jag kom att bli sen till jobbet... Har bestämt mig att ta en tidigare buss imorgon, jag har ju flex så då kan jag ju åka hem tidigare. :) Hoppas nu att jag inte är för trött imorgon...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aj aj då, det är sånt jag har framför mig...måste också börja pendla till jobbet snart. Berättar mer snart på bloggen. Hoppas allt är bra och att det går bra på nya jobbet!
Kram

Cecilia sa...

Mocca: Aha nytt jobb på G. Pendla är okej när det fungerar, men min första vecka har väl inte varit den bästa...