onsdag, september 05, 2007

Nyttigt med rutiner!

Har genast kommit in i mycket nyttigare rutiner! Jag äter en ordentlig frukost, en relativt tidig lunch på jobbet följt av en 30 minuters promenad. Sedan så finns det frukt på jobbet som jag äter på eftermiddagen, det finns även mineralvatten så att jag dricker minst två liter per dag som jag bör. När jag kommer hem sedan så värmer jag en av matlådorna! Det blev en kortare powerwalk i måndags och en längre idag, trots jag inte har min bra skor. Så jag får väl säga att detta ser lovande ut! :D

Update: Okej det blev en glass på eftermiddagskaffet igår, jag föll för grupptrycket nu så här i början...

3 kommentarer:

Anonym sa...

visst är det härligt när man kommer in i nya rutiner!! efter ett tag går liksom allt av bara farten! så skönt!!

Frida sa...

härligt med nyttiga rutiner! själv bara fikar jag...

Cecilia sa...

Emelie: Ja det är nästan så att det redan går av bara farten. :)

Frida: Fika är gott. ;)