söndag, september 30, 2007

Oh nej...

Inser att jag har glömt mina extremt svettiga och äckliga träningskläder på jobbet i fredags. Kan bara tänka hur de kommer lukta imorgon... Tänkte träna idag men det smög ju sig; visst har jag andra träningskläder, men bara ett par träningsskor. Men då kom jag på att jag kan ju gå på spinning, jag har ju ett par spinningskor! Då kom det avgörande bakslaget, mitt träningskort ligger i träningsväskan... Så det får bli en powerwalk idag (kan ju använda min nya tröja då :)), hoppas att det slutar regna bara.

2 kommentarer:

Frida sa...

åh nej, vilken otur! håller tummarna för att det ska sluta regna. här är det jättefint väder, ska nig ge mig ut på en promenad snart!

Cecilia sa...

Frida: Jo det suger en hel del. Men det slutade regna och jag kom ut på en en timme och 40 minuter lång powerwalk, vilket känns skönt!