söndag, september 30, 2007

Kallt!

Det var uppehåll i allt regnande precis så länge så jag hann med en en timme och 40 minuter lång powerwalk, känns skönt! Har precis stoppat in tvätt i tvättstugan när jag inser att jag inte kan sätta mig i soffan och bara slappa. Varför? Jo för att det är så kallt i min lägenhet! Värmen sätts inte på förrän den förste oktober (imorgon alltså). Ja det är ju inte minusgrader, men 20 grader är för kallt för att sitta still... Så jag tänkte att jag kanske ska sortera lite i garderoben, plocka undan lite sommarkläder, det kan väl vara en bra syssla för att hålla värmen uppe. Sedan när tvätten är klar så är det dags för mitt veckobad med minispa, "Because I`m worth it!". Det blir jag nog lite varmare av.

6 kommentarer:

Annie - PD sa...

Minispa låter skönt!
Tänd en massa ljus, det värmer mer än man tror :)
Jag är missbrukare av värmeljus för jag fryser nästan alltid... :)

Cecilia sa...

Annie-PD: Tack för tipset! Det kan ju bli hur mysigt som helst (och varmare) med ljus när jag ligger i badet. Tvätten är klar om tvp timmar, jag längtar! :)

Laila och Johan sa...

Menar du att ni har haft regnuppehåll idag.... !! Golf och ösregn här... suck. Ha en skön kväll!

Cecilia sa...

Loppanlej: Ja här nere i söder var det säkert regnuppehåll i tre timmar, det du!

Anonym sa...

ååååh så avis jag är på alla människor som har badkar! fy sjutton vad skönt att bada!!

Cecilia sa...

Emelie: Hmmm jag vet inte om jag egentligen hellre skulle vilja ha en dusch. Det är ju så jobbigt att varje dag klivi upp i badkaret för att dusch. Dock lyxigt på söndagar, borde ha både och!