tisdag, augusti 07, 2007

Ytterligare en dag vid poolen!

Imorse tyckte vi att det kanske var lite kallare än det hade varit igår, så vi bestämde att det fick bli Nybrostrandsbadet idag igen. Och det är ju helt okej, det är ju en dag i solen! Vi hade dock fel för det blev en dag som nog t.o.m var varmare än igår, så skönt! Jag började med att simma 1000 m så att jag sedan kunde ta det lugnt resten av dagen, mycket skönt! Sedan så har jag även nu ikväll varit ute på en en timme och tjugo minuters powerwalk! Har dock inte blivit så mycket bättre när det gäller kakätandet... Hmm jag vet jag måste skärpa mig!

5 kommentarer:

Anonym sa...

gud vad härligt med en utmhuspool! varför har de inte det i min stad =(

yllet sa...

Och vad härligt!!! Och duktigt motionerat! Om du tränar mycket så kanske en eller ett par kakor extra inte spelar sååå stor roll? Hemligtheten är väl att inte göra av med mindre än man stoppar i sig? :)
Kram på dig!

Frida sa...

Duktigt med både sim och promenad! Jag kom iväg på två barnvagnspromenader, men åt tyvärr en glass. Men det var ju så varmt...

Laila och Johan sa...

Så skönt att simma, längtar nästan till hösten då simhallen öppnar igen! P.s man kan inte leva utan kakor.. ;)

Cecilia sa...

Emelie: Ja det är mycket mysigt på sommaren! :)

Yllet: Jo det fungerare inte att äta kakor varje dag som jag gör nu... Måste bryta sockerberoendet!

Frida: Kändes bra, synd att jag förstörde med kakor bara...

Loppanlej: Jag hoppas att de ska fixa simhallen där jag bor, för jag vill simma i höst också! Visst måste man ha kakor då och då, men inte varje dag.