måndag, augusti 06, 2007

En dag vid poolen!

Jag gick upp vid åtta och körde ut och sprang 5 km. Det börjar kännas mycket bättre nu igen så snart kan jag nog öka distansen. Sedan så bar det av till Nybrostrandsbadet för en dag i solen. Jag motionsimmade 500 m, det var meningen att det skulle bli 1000 m men men. Jag känner mig nöjd med dagens motion, och så har jag ju även fått lite färg på kroppen. :) Imorgon är det dock stranden som gäller, får ju passa på de två dagarna denna sommar som det är fint väder.

8 kommentarer:

Frida sa...

låter som en perfekt dag!

Cecilia sa...

Frida: Det var en MYCKET bra dag!

Anonym sa...

duktig du är! löpning och simnning samma dag!! oxå sugen på att börja simma, ska nog göra det, när badhuset öppnar igen efter sommaren!!

Lucas and Katarina sa...

Schysst att du kommit igång igen, håll tempot! Det är naturligt med toppar och dalar, själv har jag en seg vecka (PMS är alltid knepigt och gör att jag inte vill träna, det är förmodligen flera kvinnor som har det så?) och ser fram emot nästa vecka med ny energi! Njut av sommarvädret!

Cecilia sa...

Emelie: Simma är jätteskönt, dessvärre så har badhusen stängts i Malmö så jag vet inte var jag ska simma...

Ninni: Det är jätteskönt att ha kommit igång igen! PMS är helvete! :(

Hanna sa...

Heeeeeeeeeeeeeeeeej!

Men oj va duktig du är *avis*, måste åxå ta mig igång. Fightas med världens sötsug just nu :S men jag har bestämt att jag vinner :P

Hur är det med dig annars?

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam Hannapanna ~I'm back

Annie - PD sa...

Du är så duktig :) Blir klart inspirerad av att komma igång med träningen själv nu efter ett längre uppehåll...

Cecilia sa...

Hanna: Motionen går bra men verkligen inte maten... Jag har kommit in i ett sådant kakätande som då har fött ett sockerberoende. Måste verkligen bryta detta, men det är så svårt när man är ledig... Vi får sporra varandra, för vi vet ju att vi kan! Kram och välkommen tillbaka!!

Annie-PD: Tack! Vet hur svårt det är att komma igång med träningen, men det är ju så skönt när man väl gjort det. :)