söndag, augusti 05, 2007

Tidig morgon...

Imorgon måste jag gå upp "tidigt" om jag ska hinna ut och springa innan det är dags att åka och bada... Måste ju passa på att sola och bada när nu vädret äntligen är fint. Men jag skulle ju ut och springa var tredje dag, så det är bara att ställa klockan, gäsp blir redan trött.
Var förresten ute på en en och en halv timmes powerwalk idag.
Tror knappt att jag säger det, men måtte jag få mens snart så jag slipper att vara besatt och tänka på mat hela tiden...

4 kommentarer:

yllet sa...

Duktigt att långpromenera! Jag har ju bara suttit på häcken hela helgen jag! Jag ska ut i spåret en sväng innan jobb. Här kan jag nog inte sitta längre, ska ju upp 05:40 och nu är klockan 23:05.

Maten var mycket god! Speciellt brödet och rödbetorna. :)
Kram!!

Frida sa...

Du är så duktig! Skönt att springa på morgonen innan det blir varmt!

Cornelia sa...

Crazy crazy att det var månadag idag... Själv låg jag vaken och lyssnade på bok i iPoden till 03:30. Hur kul var det i morse på en skala???
Hoppas det gått bra med motionen idag.
Kram o pepp Mia

Cecilia sa...

Yllet: Att promenera är roligast om man gör det med någon, du skulle ha tagit din svärmor med dig ut på en promenad. 5.40, hjälp, det skulle jag aldrig klara.

Frida: Det är verkligen bäst att springa på morgonen; det är svalt och man har det gjort och kan njuta av resten av dagen.

Mia: Vet hur det är att fastna i en bok så man läser hela natten för att sedan vara tvunngen att gå tidigt till jobbet... Jag börjar ju inte jobba förrän den 3 september, så jag kan ju sova rätt så länge på morgonen. :)