tisdag, augusti 28, 2007

Ajaj...

Usch jag har verkligen inte koll på något när det gäller maten just nu. Förstår inte varför, jag vill ju så gärna men ack det hjälper inte alltid. Jag har nu i ett svagt tillfälle blandat ihop en negerbollssats (får man säga så?...), ni vet det som står på havregrynspaketet, och ätit upp degen. :(
Det känns som lösningen för mig är rutiner, och det är ju så svårt när man går hemma och är ledig... Så jag hoppas starkt på nästa vecka när jag börjar jobba, då ska det ju verkligen bli ordentliga rutiner!

2 kommentarer:

Frida sa...

jag måste oxå ha rutiner för att lyckas. lite svårt med bebisar hemma... och så blir man tokigt hungrig och sugen av att amma!

Cecilia sa...

Frida: Men om jag inte har fel så kan man väl äta lite mer också när man ammar, eller hur? Men det med rutiner kan jag förstå blir svårt med två bebisar.