fredag, juni 29, 2007

Så underbara igen!

Har precis kommit hem ifrån Helsingborg och Sofiero, och jag är lycklig... :D
Det var kö på motorvägen när vi körde dit så vi blev sena och missade tyvärr Sahara Hotnights, hörde den sista låten när vi parkerade bilen... Vi såg dock Timbuktu, och han var mycket bra, han sjunger på så härlig skånska. :)
Sedan var det dags för det vi hade kommit för; The Ark! De var ju såklart helt underbara, och spelade alla de bra låtarna! Som förra gången så känner jag mig en aning hes och fullkomligt lycklig. Trots att det var en underbar konsert, så var den inte lika bra som den förra. Men klubbspelningar är ju lite annorlunda än utomhusspelningar. Roligt att där var sååå många människor på konserten, alla måste älska The Ark! ;)

13 kommentarer:

Anonym sa...

Nisses är ett kanonställe! det är en storaffär som är liksom lite som Ullared, de har allt och allt är skitbilligt! Men nu har det tyvärr varit en stor brand, så allt som är kvar säljer de ut till halva priset!! galet billigt allt blev!!!!!!!!!!!!!!

Cecilia sa...

Emelie: Aha, låter som ett kul ställe!

Jessica sa...

Ja, det anser jag också! Att må bra är ju hela grejen!
Låter som om du varit på en helnice konsert!! Kul!!

Åh! Jag vill också plantera massa kryddor. Är ju underbart att ha! Får göra det när jag kommer tillbaka till min lägenhet på riktigt i augusti.

Kram på dig och ha en finfin helg!

Cecilia sa...

Jessica: Det är kul med kryddor, hoppas att de klarar sig...

Anonym sa...

Vilken kanonkväll det verkade bli tillslut.
Är det en konsert kvar nu?

yllet sa...

Hupp!! Vad läser jag hos Malin??! När ska du skriva på och om det..? Och stort grattis!! :D

KRAM!/Y.

Cecilia sa...

Mocca: Det var en mycket bra kväll! Får se om det blir konserten i Stockholm, en del av besattheten har faktiskt laggt sig så jag får se. Och jag har kanske börjat jobba då...

Yllet: Tack! Jag ska löneförhandla om ca två veckor, sen lovar jag skriva om det om det.

Anonym sa...

Härlig musik!

Cecilia sa...

Lena: Ja helt underbar!

Anonym sa...

MEN VÄNTA HÄR NU!!
Du ska börja jobba?!

Nu känner jag mig helt förvirrad, eftersom jag läser din blogg varenda dag jag läser bloggar.Dvs nästan alltid. Har jag missat ngt? *skäms* eller har du varit hemlig...

JOBB?!?

Cecilia sa...

Mocca: Du behöver inte skämmas, jag har varit hemlig. Jag orkade inte skriva om ytterligare en intervju vars jobb jag sedan inte fick. Så nu tre intervjuer senare ska jag löneförhandla om ca två veckor. Kommer skriva om allt när jag skrivit på ett kontrakt. :)

Anonym sa...

WOW GRATTIS!!!
Vad otroligt glad jag blir för din skull! Ska bli spännande att få höra allt sen.
*jublar och kastar hatten*

*kram*

Cecilia sa...

Mocca: Tack det känns mycket bra, men vill skriva kontrakt nu så jag har det på papper...