fredag, juni 22, 2007

Läget under full kontroll!

  • städa över det sista; check
  • choklad doppa jordgubbar till välkomstdrinken; check
  • duka sommarfint med pioneer; check (pga vädret tyvärr inte i uterummet)
  • laga maten; check (förberett så allt kallt är klart och det som ska vara varmt väntar färdigt på att hoppa in i ugnen)
  • fixa till mig så jag blir sommarfin; är på väg in i duchen, blir dock nya blusen och fina jeans inte så sommrigt... men det matchar min dukning i grönt och rosa; blusen har ju nästan samma färg som pioneerna. ;-)
  • Helst hinna med en 5 km löprunda; tyvärr så har det spöregnat hela dagen så jag har inte ens funderat på att ge mig ut i slingan.
Så jag känner mig redo att ta mig an gästerna när de kommer!

Glad Midsommar på er alla!

6 kommentarer:

Jessica sa...

Ser ut som om du snart är färdig! Skönt!
Själv skulle jag bara till matkällaren och hämta päron som jag ska ha till en röra (men datorn stod utanför matkällardörren så jag fastnade här i några minuter). Ja, det där med löprunda tänkte jag också men men... regnet öser ner här också. Och blomsterplockandet lär det inte bli något av heller.

Hoppas dagen blir finfin i allafall!
Kram!

Cecilia sa...

Jessica: Ja det är svårt att motstå datorn när man går förbi, är det ett beroende kanske... ;)

Anonym sa...

Hoppas du har en trevlig midsommarafton!
*kram*

Frida sa...

Hoppas din midsommar blev underbar!

Laila och Johan sa...

Hoppas din midsommar blev riktigt lyckad!

Cecilia sa...

Mocca, Frida och Loppanlej: Midsommar afton blev myckey kul, hoppas ni hade det bra också! Kram på er!