fredag, juni 08, 2007

Ett par blev plötsligt två par...

Knallade ner på stan idag för att inhandla ETT par svarta shorts, mina gamla blev utrensade pga att de var sååå förstora. Var först inne på H&M och hittade shortsen till höger. De är rätt så korta och kommer bli sköna denna varma sommaren, de passar även mycket bra med leggings under när man vill vara lite mer klädd. Jag gick därefter in på Lindex, nöjd med mitt inköp från H&M i en kasse. Då råkade jag se shortsen till vänster... Vet inte riktigt om de definieras som shorts, de går ner till knäna. De är i alla fall glansiga och kommer vara perfekta när jag går ut någon ljummen sommarkväll. Kan användas på jobbet och med ett par stövlar så kan jag även ha dem i höst! Alltså resultatet av min jakt på ett par svarta shorts blev två par, bägge så bra att jag måste behålla dem. Som en parantes så hittade jag även tre svettband för 19 kr, ett riktigt fynd!

Inga kommentarer: