söndag, maj 13, 2007

Whaaaaaat??????

Just nu känns det som jag aldrig vill lämna norden! Okej att Serbien vann, men hur kunde The Ark komma på en 18:e plats?????? Europa är ni helt korkade?!
The Ark ni var så bäst, av max fem poäng fick ni 10 av mig! Nästa år tycker jag att vi skippar Eurovision finalen och bara har de svenska tävlingarna, de fattar ju inget därute. Jag har nog aldrig tyckt att de varit så usla bidrag som i år, tycker att det borde vara krav att man faktiskt kan sjunga...

Update: Nu när den värsta ilskan har lagt sig får jag bara konstatera att musiksmaken är olika i olika länder i Europa... Det var ju inte bara östländerna som rösta på sina grannar utan vi också. Synd bara att vi har så få grannar...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det där var riktigt SJUKT!
Jag tror det kan bli svårt för Sverige att ta sig tillbaka. Se bara hur det gick för länderna som fick kvala in. De hade ju inte en chans, om de inte låg i östeuropa då.
*kräks*

Cecilia sa...

Mocca: Nej efter detta tro jag dessvärre att allt intresse i väst kommer att försvinna. Grekland (väst eller öst land??) kom väl på typ 10 plats, men annars så var Finland på 17 plats första land från väst. Synd jag gillar ju Schlager, men snenska uttagningen är det som är roligast.

Anonym sa...

Ja, i helgen har det inte alls gått bra för Sverige.
Jädrans att The Ark kom på en 18:e plats, fattar ingenting, bättre än så var de utan tvekan. Men jag tyckte Serbien var riktigt bra faktiskt.

Sen ishockey, inte ens brons.
Shit