söndag, maj 27, 2007

Veckoredovisning!

Ja denna veckan har varit sådär... Jag har egentligen ingen ursäkt, jag har varken varit extremt sugen, ledsen eller något annat som kan få en att äta onyttigt. Jag skrev ju att jag skulle få unna mig något en dag, och det gjorde jag ju i fredags. Men då var det den morsdagsmiddagen jag nämnde (vi åt den igår)... Det var så jättegod mat att jag åt alldeles för mycket, ni vet så mycket att jag inte kunde röra mig efteråt, inte alls bra... Det var dock inget onyttigt, men ändå... Som det inte var nog så åt jag även en kanelsnäcka till kaffet efteråt... Jag åt ju frukt & grönt varje dag, och jag motionerade 380 minuter så det är jag nöjd med! Ja ja nu är det bara att ta nya tag inför nästa vecka!
Så då kommer veckomålen för nästa vecka:
  • [0/7] Inget godis
  • [0/7] Inga kakor
  • [0/360] 360 minuter motion
  • [0/7] Frukt & grönt varje dag
Frukt & grönt varje dag såklart! Denna veckan så ska det verkligen vara inget godis och inga kakor! Och som vanligt 360 minuter motion! En helt vanlig ordentlig vecka alltså! Men nu är det skärpning!

Inga kommentarer: