onsdag, maj 23, 2007

Äter dåligt!

Jag har suttit lite och funderat över det inte så fantastiska resultatet från VV igår (är dock fortfarande mycket glad att jag nådde 22 maj-delmålet). Att bara ha gått ner 0,1 kg när jag har motionerat så mycket och det lilla onyttiga jag har ätit har verkligen varit inom de pointsen jag får äta. Efter att ha läst Therese inlägg, om hur hon tyckte att det skulle bli svårt att äta så mycket som hon skulle, så insåg jag att jag nog skulle ta en koll på hur mycket jag hade ätit. Jag har inte räknat points, men jag kommer ju ihåg allt jag har ätit, och när jag gjorde det insåg jag att jag ätit alldeles för lite... Detta är ju inte alls bra, speciellt när jag motionerar mycket! Inser att jag har skippat ett mål om dagen, typ slått ihop lunch och middag. Detta måste ändras! Jag behöver ju inte äta ihjäl mig, men jag måste äta ordentligt, vilket inte bara betyder att jag ska ta bort det onyttiga. Så nu är det skärpning Cecilia!

Inga kommentarer: