onsdag, april 25, 2007

Vår underbara vår

Idag har det varit så varmt och soligt här i Malmö så jag hade inga ursäkter kvar, jag var tvunngen att cykla ut till Bulltofta och jogga 5 km. Det var jätteskönt att komma ut! Får erkänna att denna rundan var lite jobbigare än den i Ystad, men det är väl kanske bra inför vårruset nästa vecka. Och nu efter känns det mycket bra. Jag har inte ätit något onyttigt idag och jag har räknat mina points också. Det känns lite som en nystart, känner av begynnelse energin på nytt.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så uuuunderbart =)

Själv sov jag hela dagen

Anonym sa...

uh, jag skulle INTE orka jogga en halvmil... duktiga du!

Cecilia sa...

Therese: Ja det var så skönt, stackars dig som jobbar natt.

Hedgehog-sara: Det är inte så jobbit när man väl har bestämt sig, men det tar lång tid att bestämma sig :)

Frida sa...

Det är ju faktiskt helt underbart att jogga när det är vår och fint väder! Och så känner man sig så DUKTIG!

Anonym sa...

Hurra hurra för solen och för att du var så duktig!

Cecilia sa...

Frida: Ja det var helt underbart och jag lände mig såååå duktig :)

Mocca: Ja mest hurra för solen, för då är det så mycket enklare att vara duktig!