torsdag, april 26, 2007

Ajjjjjjjjjjj!

Har precis vaknat och mår äntligen ok. Någon gång i förmiddags började jag få huvudvärk som sedan utvecklade sig till migrän, inte kul alls. Jag får molnande huvudvärk och mår jätteilla när jag har migrän. Idag hjälpte inte tabletter så jag var tvunngen att sova bort den, men det innebar ju att jag sov bort halva dagen... Klockan är halv fyra och jag har bara ätit frukost idag, inte bra... Ska genast göra en laxpasta den är god och går snabbt.

Update: Hade ingen mjölk hemma imorse, så det blev inget kaffe. Detta kan nog ha bidraget till migränen. Fast nu förtiden blir det bara en kopp om dagen så så hemska abstinensbesvär bör jag väl inte få...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Usch stackare ;(
hoppas du mår bättre nu!
*kram*

Cecilia sa...

Mocca: Jo tack, jag mår mycket bättre nu. Speciellt nu när jag varit ute på en promenad i dte fina vädret.

Anonym sa...

Nej vad tråkigt!!! Skönt att du mår bättre iaf!
Vad duktigt du skött dig med veckomålen! Jag har inte skött mig så bra, eller ens uppat yllet. Min dator har kraschat! Jag känner mig halv. :)
Kram!

Anonym sa...

Just ja! Jag har ÄNNU inte sett heroes! :| *knaprar på nagelbanden*

Linda K sa...

krya på dig snabbt så du kan gå ut och njuta av vädret! kram :)

Malin sa...

Ussa, hoppas du mår bättre nu!
Vilken pingla du är i klänningarna - kör för den röda tycker jag...vet inte vilken de andra tyckte.
Vad härligt det är när matintaget under en dag går som smort och att man dessutom kan spara nån point. Tänk om alla dagar var så...
Trevlig helg! Kram

Cecilia sa...

Yllet: Migränen kom dessvärre tillbaka på kvällen... Hemskt när datorn går sönder, man blir ju helt handikappad.

Linda K: Blev en promenad igår mellan migrän anfallen, och i dag har jag ju också kunnat njuta så underbart.

Malin: Mår bättre nu tack, och alla har tycket den röda. Måste säga att hela denna veckan har gåt mycket bra. Jag har kunnat spara många points detta trots jag har haft PMS, kan inte en själv förklara det.