måndag, april 02, 2007

Återbesök hos VV!

Ja då tog jag mig äntligen till Vikt Väktarna här i Malmö, det var en bra bit ut från centrum men det blev ju lite motion på cykeln (cyklade fel på vägen hem också...). Jag hade inte behövt vara orolig jag hade gått ner 2,5 kg, detta dock på tre veckor men jag är jättenöjd! Detta visar ju att jag har lärt mig att äta rätt även när jag inte har stenkoll, det är ju bra för framtiden när jag har kommit till min målvikt! Den total viktnedgång är nu 17,3 kg, på 27 veckor. Jag har då 3,3 kg kvar till mitt delmål som ska vara nått den 22 maj. Detta betyder att jag är 0,2 kg före den planerade viktminskningen på o,5 kg per vecka, så det ska jag nog klara av! Det betydde även att jag fick min femte stjärna och endast har 0,7 kg kvar till den sjätte. Behöver jag skriva att jag är JÄTTEGLAD!
http://photos1.blogger.com/blogger2/7667/3269/1600/1star1a.0.1.pnghttp://photos1.blogger.com/blogger2/7667/3269/1600/1star1a.0.1.pnghttp://photos1.blogger.com/blogger2/7667/3269/1600/1star1a.0.1.pnghttp://photos1.blogger.com/blogger2/7667/3269/1600/1star1a.0.1.pnghttp://photos1.blogger.com/blogger2/7667/3269/1600/1star1a.0.1.png

14 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis - gudvad bra du är!

Jag har nog aldrig sagt hej här, men kikar in då o då :)

Hurra för dig!

Anonym sa...

HURRA HURRA vad duktigt du är!
Jag är inponerad!
Grymt tjejen :)

Jessica sa...

Superduktigt gumman!
Grattis!!
Delmålet kommer du fixa galant! Trust me!

Kramen!

Anonym sa...

JA vad bra!!!! :D:D
Skoj att se så stort minus förstår jag...?
Detta var roligt och inspirerande att läsa!
Påskens mat, godis och vin blir snart ett inlägg från mig tror jag. Jag måste skriva ner hur jag tänker. Men det är nog i princip likadant som du verkar tänka.

Cecilia sa...

hedgehog-sara: Tack, och välkommen hit!

Mocca: Tack till dig också, är nästan lite impad av mig själv...

Jessica: Tack tack, det känns fakriskt som att jag nog kommer att klara delmålet. Kram på dig också.

Yllet: Tack, det känns mycket bra. Ser fram emot inlägget, behöver lite ideer själv.

Anonym sa...

Duktiga duktiga du!!! Förstår du hur mycket det är du har gått ner!? Stor kram!

Cecilia sa...

Tack tack! Jo det är en del, mer än 17 mjölkpaketer!

Anonym sa...

Stort grattis..
2,5 kilo är super jättebra =)
KLart att du klara av det.

Massa med pepp från mig.
HUrra, hurra, hurra på dig =)

Cecilia sa...

Tack! Känns mycket bra! Och tack för all pepping, behövs verkligen!

Lucas and Katarina sa...

Grattis, vilken bedrift!

Linda K sa...

you go girl :D

Malin sa...

Men KANOOOOOOON!
En massa GRATTIS till dig!
Härligt jobbat - you rule!!!
Kram kram

Cecilia sa...

Ninni: Ja det känns duktigt, speciellt eftersom jag har haft fullt upp med flytt och besök.

Linda K: Tack, tack :)

Cecilia sa...

Malin: Tack! Känns som jag har jobbat starkt. Nu är det bara att fortsätta!!