torsdag, april 12, 2007

I behov av rehabavvänjning!

Med tanke på mitt förra inlägg så tror ni nu att jag knarkar eller missbrukar alkohol, men så farligt är det inte. Jag är däremot i behov av avvänjning av att titta på TV-serier på nätet. Efter Heroes-maratonet, så har jag avverkat hela säsong ett av "Men in trees" (mycket bra) och även säsong tre (förrutom sista avsnittet som inte gått i USA än) av "Grey's Anatomy". Det var i och för sig en bra sysselsättning när jag satt deppig hemma, men annars är det ju inte normalt att stirra på datorn i timvis... Kan ju i och för sig skylla på att jag inte har TV3 och kanal5 längre, så detta är enda sättet att se serierna. För övrigt så blir det ju inget TV tittande för mig (okej tittar på nyheterna till middagen).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Du sa nåt på spikningsfesten om att du hade en blogg, så jag var bara tvungen att försöka googla fram den, och det var ju ganska enkelt
Sista avsnittet av Grey's Anatomy sändes 22 mars i USA, det går att hitta om man letar på rätt ställe :)

Cecilia sa...

Välkommen hit Anders! Jag hade sett det avsnittet faktiskt, väntar på nästa som sänds 19 april.