lördag, mars 10, 2007

Kvällens höjdpunkt!

Ja ikväll så är det dags för den slutliga finalen i melodifestivalen. Det kommer att bli en bra kväll! När jag satt och funderade lite över bidragen så insåg jag att jag faktiskt gillar sex av bidragen! Mina favoriter är The Ark, men Andreas, Marie , Måns, Sebastian och Sanna är ju faktiskt helt okej också. Måste dock säga att jag saknar tjejgänget i Uppsala, melodifestivalkvällarna var ju speciella snyft... Fast jag vill ju så gärna flytta till Malmö, så jag får ta det onda med det goda. Och girls; jag kommer snart och hälsar på och ni får komma till min nya lägenhet i Malmö (nästa vecka bär det av; YEEEESSSSSS).

Update: Har ringt och röstat på The Ark, de är bäst! Fick en tår i ögat när jag precis såg Magnus Carlsson, gillade ju hans låt men den åkte ut :(

Update2: Varför får Marie Lindberg inga röster av juryn??? Hon är ju jättebra!

Inga kommentarer: