tisdag, mars 06, 2007

Egendomligheter

Blev utmanad av Linda K.
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.
  1. Jag äter onyttiga saker som jag egentligen inte vill äta, eller tycker är så speciellt goda.
  2. Jag måste ha på mig inneskor för annars fryser jag ihjäl, kan dock för övrigt ha ett linne och shorts typ.
  3. Har jag snacks vid TV:n så äter jag upp det oberoende på hur mycket det än är, och det kan vara chips eller morötter har ingen betydelse.
  4. Har jag köpt något (läs kläder) så lämnar jag aldrig tillbaka det, även om jag inte kommer att använda det (vet inte riktigt varför).
  5. Är totalt besatt av att äga de böcker jag läser, går inte på bibliotek (förlåt Linda K).
  6. För att sova måste jag först ligga en till två minuter på magen för att sedan vända mig på sidan eller på ryggen och då somna rätt omgående.
Utmanar: Jessica, Malin, Mocca, Yllet, Hanna och Sara.

7 kommentarer:

Jessica sa...

Förresten.. i nr. 1, fattas det inte ett "inte" där?
"Jag äter onyttiga saker som jag egentligen INTE vill äta".. eller?

Linda K sa...

jag förlåter dej :D

Cecilia sa...

Jessica: Jo det har du rätt i, ändrar det genast.

Linda K: Va bra jag var så orolig :)

Malin sa...

Antar utmaningen....filar på den...
Kör på nu!
Om du nu ville äta wienerbröd så skulle du ju ha njutit av det - en fis i rymden liksom :)
Du är bra! Kram

Cecilia sa...

Va kul, men utmaning låter lite hårt är ju en kul grej bara.
Det värsta var ju att jag ville inte äta wienerbrödet, köpte sådana till mina föräldrar och åt ett i bilen bara för att det fanns. Jag unnar mig relativt ofta saker jag vill ha som kanelbullar, något choklad osv, men då vill jag ju ha det...

Anonym sa...

Utmaningen antagen :)

Jag känner igen det där med att inte lämna tillbaka kläder :( det är vekrligen illa!

Man är ju ingen miljonär direkt :(

Cecilia sa...

Ja visst är det hemskt, jag är ju verkligen ingen mijonär. Borde skärpa mig, men det har jag ju sagt för...