onsdag, februari 28, 2007

Personlig coach!

Jag har då gått och skaffat mig en personlig coach! Detta känns väldigt konstigt och overkligt, men när tillfället dök upp så kunde jag bara inte säga nej. Jag har varit på det första av 10 tillfälle, och det kändes väldigt bra. Hon förstod och lyssnade på allt jag sa! Det vissade sig att det går att härleda de flesta av mina problem, som t.ex. telefonskräck, övervikt och behovet att alla andra ska gilla mig, i en väldigt låg självkänsla... Så detta ska vi jobba på. Det känns som en utmaning och samtidigt något jag verkligen vill.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Oj vad spännande det låter med Personlig Coach! Jag tror det är jättenyttigt det är alltid bra att lära sig saker om sig själv.. Tror jag.. :|
Jag ska ta tag i Män som hatar kvinnor när jag är färdig med Fallhöjd tänkte jag. Har hört så mycket gott om den så det var bra att du varnade!
Jag tycker absolut att du ska laga min fisk! Den var god! :)

Må så gott!

Cecilia sa...

Ja det ska bli spännande med personlig coach! Ditt fisk recept verkar mycket gott och spännande, ska verkligen pröva det!

Anonym sa...

Det där med personlig coach lät jättespännande. Tror precis som yllet att det är nyttigt.

Ha det så bra

Anonym sa...

Låter superbra med en personlig coach. Kan det inte vara så ibland att man vet vad som är fel/mindre bra, men har inte riktigt verktygen för att förändra sin situation?

Hoppas det går bra! Är lite nyfiken på hur du kom i kontakt med din PC?

Cecilia sa...

Ja som ni också skriver så tycker jag att detta ska bli mycket kul, att få hjälp. Coaching betyder ju att jag ska få hjälp att hjälpa migsjälv.

Jag kom i kontakt med min PC via trygghetsstiftelsen.

Lucas and Katarina sa...

Personlig tränare är det bästa man kan ha!!! Grattis. Jag hade en förra året och helt ärligt - så fort jag får råd skall jag boka in en ny. Det är det bästa sättet att verkligen komma iväg till gymet och träna. Något som börjar bli svårt så här efter 30 tycker jag...
KUL!

Anonym sa...

Jag håller med de andra, det låter ju superspännande! Att förstå varför man beter sig på vissa sätt skulle jag också vilja veta. You go girl!

Cecilia sa...

Ninni: Det är inte en pesonlig tränare jag har skaffat mig, utan en (tror det heter så här på engelska) Life Coach. En som ska hjälpa mig med min dåliga självkänsla.

Sara: Ja det känns verkligen spännande och lite skrämmande...