torsdag, november 30, 2006

Återbesök hos VV!

Torsdag igen, så dags för vägning. Jag hade som jag önskade gått ner 0,9 kg. Totalt har jag nu gått ner 11,2 kg, på tio veckor! Vilket innebär att jag nu har gått ner 10% av min begynnelsevikt, på Vikt Väktarna får man då en nyckelring som belönning! 1,1 kg kvar till mitt julmål, och det tror jag kommer att gå.

Det var även utlottning av en julklapp som jag vann! Det visade sig att det var typ 3 hg VV godis... Det är ju gott, men jag har ju lite problem att inte kasta i mig allt på en gång. Får nu öva på att äta måttligt...

Jag ville belönna mig själv med något klädesplagg nu när jag nått 10%. Så jag knallade runt i stan, men hör och häpnad, jag hittade inte något alls jag ville ha. Detta har aldrig hänt förr, jag måste vara sjuk...

2 kommentarer:

Jessica sa...

Åh! Grattis!!
Du rasar ju i vikt! Hur bär du dig åt?

Ja man blev lite chokad i natt men nu känns det mycket bättre.

Ha en fin fredag imorgon!

Cecilia sa...

Tack! Jag kör Vikt Väktarnas program, och motionerar mycket. Men jag har mycket kvar att gå ner, och jag tror att det går enklare i början.