onsdag, november 29, 2006

Ingen Bond imorgon

Nej det blir ingen Bond imorgon, utan nästa onsdag istället. Jag antar jag överlever, jag har ju så mycket att göra nu.

Det är så många vänner man vill träffa nu innan det bär av söderut, ikväll blir det Thai village. Hmmm inte den absolut nyttigaste maten, men jag ska försöka ta det som ser nyttigast ut, jag har ju sparat en hel del points så det är väl ok.

För övrigt är det full kaos i lägenheten, jag vill bara att allt ska vara packat och städat så fort som möjligt... Men det tar sin lilla tid!

Update: Blev buffe och inte alls så jättenyttigt. Är nu väldigt orolig inför vägningen imorgon, vill ha gått ner 0,9 kg... Kul att äta ute med kompisar dock!

2 kommentarer:

Jessica sa...

Tänk. Då har du ju något en hel vecka att se fram emot! :-D

Mmm Thai-mat är så jäkla gott!
Mmmm :-D Ska förmodligen ut och äta det med mamma på måndag... längtar!

Ha en fin kväll!

Cecilia sa...

Ja thaimat är jättegott. men det är farligt med buffe....