fredag, november 10, 2006

Nästan taxfree...

På flygplatsen Sturup i Malmö (okej för att vara korrekt så ligger den i Svedala) igår i väntan på planet, styrdes min steg in i parfymaffären. Jag behöver ju en ny parfym, så jag inhandlade Dolce Gabbanas Light Blue som planerat. 100 ml kostade cirka som 50 ml gör på Åhlens, så jag tyckte det var ett kapp.
Men när jag väl var inne i denna affär som är mycket lik en taxfreeaffär, så var det ju omöjligt för mig att bara gå ut med bara en produkt. Så två Clinique produkter slank också ner, och då fick jag på köpet en neccesär med smått och gott i till på köpet.

Den flytande tvålen är bra och passar min hudtyp mycket bra (är nog inte exakt den som är på bilden men men). Men den jag vekligen rekommenderar är Superbalmen! Den är helt underbar, min läppar blir endast perfekta med den, och tro mig jag har provat mycket. Nu när vintern nalkar sig så är den ett måste!

2 kommentarer:

Linda K sa...

light blue är min favvo! coh lovely :)

Cecilia sa...

Lovely luktar väldigt konstigt på mig, alldeles för söt. Luktar mycket bra på en kompis dock.