söndag, oktober 08, 2006

Parfym problem!

Det är väl underligt hur olika en parfym luktar på olika personer. Bara ta min kompis E, hon och jag luktar så annorlund i alla parfymer nästan scary. Eller varför inte ta Linda K:s favorit parfym Lovely som luktar så jättehemskt sött på mig.




Jag har väldigt länge använt Issey Miyake L'Eau D'Issey vanlig och Summer edition.
Och den passar jag väldigt bra, så kanske jag inte ska bryta ett bra mönster. Men jag är ändå sugen på något nytt, några förslag?


Bilderna är tagna från Escentual UK.

2 kommentarer:

Lucas and Katarina sa...

verkar vara som du, passar i fräschare, lättare dofter. l o v e DKNY's New York, den använde jag flitigt för ett par år sedan. Prova också Dolce Gabbanas Light Blue, kan kanske va nåt.

Cecilia sa...

Tack! Ska ner på Åhlens idag och testa dem.