lördag, oktober 14, 2006

Disputationsfest!

Okej så har blev det! Svart klänning från Debenhams, vit pashima från Italien, pärlor från sweat pearl Stockholm, har absolut ingen aning om var stövlarna kommer ifrån förutom att de har stått i min garderob väldigt länge, detta gäller även strumpbyxorna. Stumpbyxorna kommer från den svunna tiden när jag var typ 16 år gammal och hängiven syntare... De har varit med på många udda konserter. Speciellt måste nämnas Songs of faith and devition touren i Köpenhamn. Det var då jag träffade Andrew Fletcher min absoluta idol (vid detta tillfället) på Ströget. Antigen tänker ni Andrew Fletcher who? Eller så undrar ni varför han var min favorit? På fråga 1 så är svaret den minst kända snubben i Depeche Mode och på fråga 2 har jag ingen aning, jag ville väl vara lite speciell. I alla fall den stunden på Ströget då 16-åriga Cecilia talade med Andrew Fletcher var nog en av de mest intensiva stunderna i mitt liv, jag hade svårt att andas. Det jag kände var ren skär dyrkan. Nu 14 år senare är jag alldeles för realistik, och kanske lite för tråkig, för att känna dessa känslor och har bara minnet kvar, kan fortfarande känna hjärtat slå dubbla slag...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du ser ju smashing ut!

Cecilia sa...

Tack!! Man gör ju så gott man kan...