måndag, september 25, 2006

Mitt nya liv...

Ja mitt nya liv börjades ju med ett besök på vikt väktarna förra veckan. Det var ju lite svårt nu i helgen när jag var på fest, men ironiskt nog så tappade jag den lilla biten tårta jag tog på golvet. Så det blev inte en sådan onyttig helg, förrutom den alkoholhaltiga drycken jag konsumerade...
Har varit ute och promenerat och cyklat idag, får se vad det blir för motion imorgon.

Tänkte också att jag skulle spara lite pengar genom att ha ett shoppingförbud. Pengarna ska jag använda till att köpa kläder när jag gått ner någon klädstorlek. Det är ju en bra sporre!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till på första "riktiga" vägningen på torsdag. Ibörjan brukar det gå riktigt bra och det är alltid roligt. När jag var där i lördags stod jag helt still, men bättre det än att ha gått upp i vikt. Jag tror jag måste börja simma lite mer snart. Kroppen blir ju van vid träningen.

Cecilia sa...

Jag är lite nervös inför torsdag. fast jag har sköt mig så känns det inte som jag har gått ner något.

Molina sa...

Heja heja! du är duktig och har en trevlig blogg som jag tyvärr ine har hittat till förrens nu.
Fortsatt lycka till!

Cecilia sa...

Molina: Tack! Välkommen hit, bättre sent än aldrig. ;)