fredag, september 22, 2006

30års fest i en lada!

Ja imorgon så ska jag på 30års fest i en lada någonstans i Dalarna. Det ska bli kul!
Men vad har man på sig i en lada? Efter många om och men så har jag bestämt mig för följande outfit:



















Svarta jeans Lindex
Svart och grårandig väst Lindex
Vit blus/skjorta H&M
Rosa bred slips min fars från 70-talet
Rosa mocka pumps min mors från 80-talet

Fast när jag tänker på att det kommer vara i en lada så blir det nog svarta sneakers med rosa ränder.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag var på 50-årsfest i en lada i Dalarna nu i somras, det var supermysigt! Var skeptisk först, men det var över förväntan. Bra att man inte stör grannarna också :) Fint med väst, ha så kul!

Cecilia sa...

Tack ! Festen var jättekul, erkänner jag var lite skeptisk i början men helt i onödan.

Anonym sa...

Snyggt!

Cecilia sa...

Tack!