torsdag, juni 29, 2006

Nya skor + annat

Jag läste på Saras blogg om att hon hade inhandlat nya skor. Kände då att jag också behövde ett par till för att överleva... Så jag tog bussen ner på lunchen och finkammade skoaffärerna. Jag blev rätt stolt över mig själv när jag efter att ha provat bägge paren av ett par rosa Puma dojor bestämde mig att jag inte skulle ha dem (det har aldrig hänt för att jag inte köpt ett par skor som jag provat bägge paren av...). Men men när jag gick in i den siste affären blev jag kär, där stod dem. Snygga, enkla, sköna, perfekta för anställningsintervjuv, rätt färg, rätt höjd på klacken, snygg klack och framförallt 50% rea. Jag var ju bara tvunngen att ha det!
Inhandlade också en anatomiskt riktig kudde, vilken jag sovit väldigt bra på inatt. Fick dock höra på fikat här på jobbet att någon hade fått nackspärr av en sådan, men jag får hoppas på det bästa. Det slank även ner en vit top från Gina med lite volangärmar (den var ju på rea 65kr). Så en bra shoppingrunda och faktiskt inte så jättedyr...

Inga kommentarer: