fredag, juli 15, 2011

Hur dum får man lov att vara...

Jag undrar om jag lider av någon motsatt resefeber? I stället för att vara nervös, väl förberedd osv så glömmer jag helt bort det. Gårdagen för mig var en total slappdag, jag gjorde absolut ingenting. Klockan ett i natt slog det mig att tåget går om 7 timmar, det tog dock ytterligare 30min innan jag reste mig från soffan... Då var det dock lite panik. Diskmaskinen skulle tömmas och fyllas, blommorna skulle vattnats och det skulle ju även allmänt plockas undan. Och det skulle ju packas... Jag ska vara borta 5 dagar, och det är en 40års fest att delta på. Jag slängde ner massa saker, men jag har ingen aning om vad... Nu sitter jag i alla fall på tåget och hoppas jag har fått med mig något jag kan använda. Hoppas jag kan sova lite, blev ju inte så mycket i natt. Varför lär jag mig aldrig?...
Published with Blogger-droid v1.7.1

Inga kommentarer: