onsdag, december 23, 2009

Så mycket bio :)

Har varit på två biofilmer inom loppet av mindre än en vecka. Detta är verkligen ett rekord, har ju knappt varit på mer än två filmer per halvår sedan jag slutade plugga. Detta ska jag verkligen ändra på för det är ju så kul att gå på bio! Först så inkasserade jag mitt pris i vikttävlingen och gick med K och såg New Moon. Eftersom vi båda har läst böckerna så gillade vi även filmen. Sedan så var jag och såg min första 3D film, nämligen Avatar, som var riktigt bra. Det var faktiskt riktig häftigt med 3D, vilket jag inte hade förväntat mig. Med 3D tänker jag bara på de blå och röda glasögonen jag hade när jag var liten och det gick något 3D program på TV, var det någon sommarmorgon, eller? Minns tydligt att jag inte såg något 3D och bara tyckte det var konstigt, men vågade inte säga detta för min syster sa att hon såg det.

Inga kommentarer: