tisdag, december 08, 2009

Hmmmmm

Jag som skulle vara fokuserad, motiverad och duktig fram till fredag, så jag skulle fortfarande vara under plånboksmålet. Tror ni jag har varit det; nej just det. Jag köpte nachochips till en taco middag i helgen idag, och jag skulle bara smaka ett eller två... Jag har satt i mig halva påsen minst :( Jag kan verkligen inte ha något alls hemma, speciellt inte när jag har pms. Var är min karaktär när jag behöver den?????

Update: Får ta bort dagens äta nyttigt från veckans mål, och det suger ju också :(

3 kommentarer:

Pärlan sa...

Det är sånt som händer! Bara att fortsätta kämpa. Du är jätteduktig ändå ju. :) Vid såna tillfällen ska man tänka på vad man har presterat hittills!

Cecilia sa...

Pärlan: Javisst händer det, men inte denna veckan. Jag skulle ju vara så duktig...

cecilia sa...

kikar in. Va väldigt länge sen jag tittade in på din blogg senast. Men kan väll erkänna att jag inte varit så aktiv på bantar-sidan. Nu ska jag dock ta tag i vikten igen, å surfar runt för att få lite extra inspiration.

ha de bra