torsdag, december 31, 2009

2009

Detta året har verkligen varit händelsefullt, jag har haft höga toppar och djupa dalar. Men det är inget som jag ska ta upp här. Det som känns mycket overkligt dock är att för ett år sedan så satt jag hemma hos K, 32kg tyngre, och lovade att detta skulle bli det år jag tog tag i min inte så hälsosamma livstill, och det gjorde jag! Detta år har jag inget speciellt löfte, jag ska fortsätta min nya livsstill och gå ner de drygt 10kg jag har kvar till min drömvikt. Imorgon startar min sockeravvänjning, för denna julveckan har inneburit att sockerbehovet har kommit tillbaka... Så det blir någon/några tuffa veckor nu. Till er all så säger jag bara:
Nu kommer 2010, så Gott Nytt År och Pepp på er!

2 kommentarer:

Nenny sa...

Gott nytt år!!
=)
Kram kram

Cecilia sa...

Nenny: Gott nytt år till dig också!
Kram på dig!