söndag, oktober 18, 2009

Jag är tillbaka!

Jag behövde verkligen lite tid att fundera och bli av med mycket frustration idag. Ryggen har ju varit bra nu ett tag, så jag chansade och gav mig ut och joggade 5km. Frustrationen försvann inte, men det gick jättebra att springa. Allt kändes jättebra! Jag fick i och för sig lite ont i vaden, enligt min sjukgymnast så är det kopplat till mitt ryggont. Får lättare kramp i den vaden nu än innan. Fast nu känns allt bra och jag har inte ont någonstans :) Kommer antagligen ha träningsvärk imorgon, men det är ju ok.

Update: Endast lite lite känning i ljumskarna idag. Så jag kanske inte är så hemskt otränad ändå :)

4 kommentarer:

Frida sa...

Åh så härligt!

Cecilia sa...

Frida: Ja, jätteskönt!

Nenny sa...

Skönt att höra! Och visst är det lite skönt med träningsvärk. ;)
Kram

Cecilia sa...

Nenny: Ja då känns att man har ansträngt sig :)