måndag, oktober 05, 2009

Hade inte tur...

Nej förkylningen ville inte luras av en massiv dos av vitaminer :( Torsdag och fredag var det halsont, lördag och söndag snyta sig en gång var femte minut, måndag snyta sig en gång i timmen. Alltså det går framåt, så jag har stort hopp inför morgondagen! Jag ska ju spela badminton imorgon, så jag måte ju vara frisk. Jag och K ska ju börja spela badminton regelbundet nu, och då kan jag ju inte banga ut första gången. Har dock ett vagt minne, från tidigare förkylningar, att efter snuva kommer hosta. Men detta väljer jag att ignorera, för imorgon är jag frisk!

Update: Surfade att det var ok att träna om man inte hade feber eller halsont, och det har jag ju inte. Ska dock ta det lite lugnt.

Update 2: Ni ser väl att jag leder vikttävlingen med 1,7kg :)

2 kommentarer:

Nenny sa...

Krya på dig!
Och grattis till ledningen i vikttävlingen!
Kram

Cecilia sa...

Nenny: Mår redan lika bättre. Och ja jag kämpar hårt för att vinna :)