torsdag, oktober 08, 2009

Att spinna eller inte spinna...

Min förkylning känns mycket bättre, och det är ju mycket skönt. Dock så är jag lite snuvig och hostar lite. Så ska jag spinna ikväll eller inte? Jag vill ju spinna för det är min favoritinstruktör, motion är alltid bra för hälsan och vikten samt att jag blir piggare av motion. Jag vill inte spinna för jag vill inte förvära min förkylning (vet dock inte om jag kommer göra det , badmintonen gick ju bra), vill ju inte bli fanatisk och träna bara för att jag ska (har haft en sådan period i livet och tränade en gång med maginfluensa), men kanske den enda orsaken jag inte vill träna är att jag är lat. Hmmm, det är svårt när man inte vet om man lurar sig själv eller inte...

Update: Känner mig faktiskt någerlunda frisk, så det blir spinning ikväll!

Update 2: Det var faktiskt riktigt skönt att spinna, dock så var det jobbigt att hosta hela tiden.

Inga kommentarer: