torsdag, september 24, 2009

Inte så bra vecka...

Denna vecka har inte startat på det bästa sättet :(
Först så har mitt rygg ont kommit tillbaka efter att jag tränade alldeles för mycket förra veckan. Så denna veckan har det inte blivit någon spinning utan två gånger 1000m i simbassängen, får se om det blir något mer denna veckan.
Sedan så pajade internet här hemma, och tror mig med mitt beroende av nätet så var det svårt.
Matmässigt har det också varit sååå dåligt i och med att jag har varit bortbjuden flera kvällar. Det är ju kul att vara bortbjuden, men det plus unnardagen i lördags gör att det kommer bli plus på vågen imorgon och det är inte kul.
För att göra saken värre så ska jag till Frankrike med jobbet nästa vecka, och det är ju inte bra viktmässigt. Dock så är det till Cannes, och det kan ju bli kul!

Inga kommentarer: