måndag, september 07, 2009

Andra dagen sådär...

Andra dagen började bra med måltidsersättningsbar och frukt. Till lunch valde jag också att inte ta pommes utan extra grönsaker. Åt frukt på eftermiddagen och kände att dagen nog skulle bli bra... Men jag och K slutade tidigare än de andra och strossade lite i stan. Vi köpte och delade på en rätt så nyttig macka, så vi inte skulle bli vrålhungriga tills de andra kom, so far so good. Sedan bestämde vi oss för att ett glas vin skulle ju smacka bra, men det räckte inte. Paret sidan om oss satt och åt en smaskig fårost, och då kunde vi inte stå emot så vi beställde också in en sådan. Den var inte nyttig! Ajaj! Valde dock att äta sallad till rumpsteken som jag sedan beställde, och smakade bara lite av potatisgratängen som hörde till. Okej det var ingen katastrof dag matmässigt, men jag lyckades glömma min kamera på resturangen. Som tur var så fanns den kvar när hotellet ringde, och jag kan komma och hämta den imorgon. Hur klantig får man vara, just nu har jag inte alls huvudet med mig...

Update: Var i alla fall duktig och gick från kontoret till hotellet, och det var nästan en 45 minuters promenad.

Inga kommentarer: