måndag, augusti 31, 2009

Mer dåligt :(

I och med att jag berättade om hur duktig jag var häromdan och kom iväg och tränade trots hinder, så får jag väl berätta om hur dålig jag var idag... Jag skulle och simma direlt efter jobbet idag, och var på väg till bilen när jag insåg att jag glömt tidrapportera (vilket på vårt jobb är extremt viktigt just nu). Så jag fick gå in igen, och det tog sin lilla tid. Det tog så lång tid att jag inte tyckte det var lönt att köra och simma, det är ju så trångt i bassängen om man kommer för sent. Då skulle man ju kunna tro att jag åkte ut och power walkade istället, men nä jag körde hem och la mig på soffan och åt pannkakor...

Såg i alla fall ett mycket bra True Blood avsnitt, så helt bortkastad var dagen inte :)

6 kommentarer:

Frida sa...

Men du är duktig som erkänner dina synder här! Nu är det bara att ta i med nya tag! Kör hårt så blir det minus ändå den här veckan också!

Nenny sa...

Det blir bättre imorgon! =)
Kram

Cornelia sa...

Imorgon är en annan dag och när jag tittar på ditt viktresultat i vänsterkolumnen så blir jag så imponerad. En pannkaka hit eller dit kan du överleva, du har i det stora hela gjort ett förbannat bra jobb!!! Kram och pepp

Cecilia sa...

Frida: Ja det är ny tag, och jag hoppas på minus :)

Nenny: Helt rätt, det har varit en bättre dag idag.

Cornelia: Tack tack, jag ska titta på kolumnen oftare!

dddd sa...

Du tar säkert igen det! Som pannkakoman kan jag helt relatera till det där...

Cecilia sa...

MissKeepYourDistance: Ja det kommer jag nog göra, men denna veckan ser det inte bra ut...