måndag, augusti 03, 2009

Mår lite bättre

Efter att nu en tid inte mått så super, varit deppig och nere utan direkt orsak (i alla fall inte någon egentlig orsak), så känns det bättre nu. Jag ser ljusningen, och vaknar gladare på morrnarna. Såg ett citat hos Linda som jag gillade

"man kan bli bitter och gå sönder inombords.
eller så kan man glädjas med andra och finna styrka i det och på så sätt orka fortsätta."

Säkert så menade hon något annat än det betyder för mig, men nu ska jag skärpa mig och anstränga mig för att komma tillbaka till den vanliga glada Cecilia! Jag mår ju mycket bättre då :)

2 kommentarer:

Prralin sa...

Det går upp och ner, det är ju bara så. Skönt att du känner dig lite piggare nu, du ska se att "gamla glada du" är tillbaka snart igen. :)

Cecilia sa...

Prralin: Ja jag hoppas verkligen det.