lördag, juli 04, 2009

Bröllop!!!

Idag ska jag på bröllop! En underbart snygg klänning är inköpt. Hittade den dock inte förrän förra lördagen, så det var lite panik. Men jag är så nöjd med den! Jag har en tid hos hårfrisörskan om drygt en timme, med slingning, klippning och tillfixning. Jag har även lyckats få färg på armar, ben och ansiktet. Och det sist nämnda gör ju att sminkningen inte kan misslyckats så lätt. Alltså jag är redo! Är dock lite rädd att jag har för höga förväntningar på bröllopet... Jag kan ju hamna på ett skitdåligt bord, som jag gjorde på förra bröllopet... Ja ja, ser i alla fall fram emot att klä upp mig och bli fin! Och jag är ju jätteglad för brudparets skull, gillar ju dem starkt!

2 kommentarer:

Prralin sa...

Vad roligt! Men kan vi inte få se en bild på hur fin du blev sen då? :)

Cecilia sa...

Prralin: Ok den kommer!