torsdag, april 23, 2009

Morgontrött...

Jag vet inte vad det är för fel på mig (retorisk fråga)? Jag har sådana problem att komma upp ur sängen varje morgon. Jag snoozear i minst en timme, försöker övertyga mig själv att jag är sjuk m.m.. Det kanske inte hade varit så konstigt om jag inte hade sovit ordentligt eller för lite, men så är sällan fallet. Jag sover mycket bra, somnar nästan direkt jag har lagt undan boken samt sover minst åtta timmar. Någon gång händer det att det blir mindre än åtta timmar men detta innebär inte att det är svårare att gå upp på morgonen, för det är helt enkelt inte möjligt att det skulle kunna vara värre...

Update: Och nej jag sover inte för mycket; för på dagarna är jag ju hur pigg som helst. Ja förutom de dagar då jag fått mindre än åtta timmars sömn.

4 kommentarer:

Katharina sa...

Jag är frfärligt trött den här veckan- både på mornarna och sen på dagen också... Förstår inte vad som är fel, för jag är inte alls uppe sent på kvällarna. Det får bli mycket sömn den här helgen, så det blir bättre i nästa vecka!

Cecilia sa...

Katharina: Ja nästa vecka måste vi ju vara jättepigga! :)

Annie sa...

Frågan är kanske HUR du sover när du väl sover... Själv snarkar jag och vet att det inverkar på min egen sömn...

Cecilia sa...

Annie: Nej jag är rätt säker på att jag sover bra också, för jag är ju pigg på dagen. Det är bara detta att komma upp på morgonen som är såååååå svårt.